C.A Cupid

2012.03.08 21:02

C.A CUPID (A CUPIDO LÁNYA)

 

Név: C. A. Cupid (Azért használok kezdőbetűket, mert a nevem ilyesztően hosszú, úgyhogy csak hívj Cupid-nak.

Kor: Olyan idős, mint a kamasz szerelem :)

Stílus: Szeretem a sok csipkét és a finom szövetet. Az egyik barátom azt mondta "ilyesztően fodros" azt hiszem, de ez csak egy szép leírás ugye?

Fura hiba: Szörnyen lövök. Ez kínos de igaz, ezért az én erősségem inkább a tanácsadás mint a nyilak kilövése.

Állata: Nagyon szeretném, ha lenne egy állatkám, de annyi hal van a tengerben, hogyan tudnék csak egyet választani?

Kedvenc tevékenység: Válaszolni a szörnyek szerelmi kérdéseire.

Ami idegesít: Amikor a szörnyek meglepődnek, hogy nem vagyok férfi. Nem vagyok az apám, oké? Ő kizárólag normál emberekkel foglalkozik, én meg csak szörnyekkel.

Kedvenc tantárgy: Pcihológia

Utált tantárgy: Matek. Nem lehet mindent megoldani egy egyenlettel.

Kedvenc szín: Rózsaszín

Legjobb barátai:: Minden szörny aki szerelmes.