Hot Hyde

2012.03.08 21:14

HOT HYDE (MR. ÉS MRS. HYDE FIA)

Kor: 16 év... azthiszem
 
Stílus: Az én stílusom egyszerűen tűzben ég! Nem, tényleg, szószerint lángok égnek a testemen. Tüzijáték vagyok saját magamnak. Nameg van egy "füstölgő" yin-yang tetkó a hátamon és persze soha nem megyek sehova a fülhallgatóm nélkűl, mivel soha nem tudhatod mikor lángol fel egy ritmus.
 
Fura hiba: Rossz a vérmérsékletem. Nem vagyok büszke rá, de időnként fellángol és olyankor sokáig kell bocsánatot kérnem. Néha még gondot okoz visszaemlékezni dolgokra.
 
Kedvenc szín: Narancssárga
 
Kedvenc étele: Forró szárnyak. Annyira csipősen szeretem, hogy még egy sárkány is elsírná magát tőle.
 
Legidegesítőbb: Unalmas zenét hallgatni. Komolyan, ha a zene nem tud megváltoztatni akkor semmi.
 
Kedvenc elfoglaltság: Új szörny zene mixeket készíteni. Imádom mikor a dallamaim életre kelnek és a házban minden szörnyet a táncparkettre csalogatnak.
 
Legjobb barátai: Mindenkivel jóban vagyok, aki a zenét szereti.
 
Kedvenc tantárgy: Zene elmélet. Hé nem csak úgy születtem ezzel az adottsággal. Letanulom és gyakorolom, hogy a legjobb legyek.
 
Utált tantárgy: Minden amiben nincs ritmus.
 
Állatka: Crossfade, egy kaméleon. Ő a legjobb állatka az egész világon, mert a változás soha nem kellemetlen neki és teljesen odavan a zenémért.

 

Photobucket