Clawdeen Wolf

2012.03.08 20:48

CLAWDEEN WOLF (A VARKASEMBER LÁNYA)

 
Photobucket
Kor: 15 év
 
Stílus: Egy tüzes divatbolond vagyok, magabiztos, ostobaságot nem tűrő hozzáállással.
 
Fura hiba: A hajam méltó egy sampon reklámhoz, és ez csak az ami a lábamon nő. Pengék használata és a borotválás minden időmet elveszi, de ez csak egy kis ár, azért hogy rémisztően mesés legyek.
 
Kedvenc szín: arany - az egyedüli dolog amiben én és Cleo de Nile valaha is egyet értünk.
 
Kedvenc étel: marhasült... jó véresen.

Legidegesítőbb: Utálom hogy egyszerre annyi fiú és lány testvérem van a suliban. Bosszantóak, kínosak, és nagyon tudják, hogyan idegesitsenek. Oh és Cleo de Nile.
 
Kedvenc elfoglaltság: Vásárlás és flörtölni a pasikkal
 
Legjobb barátai: Frankie Stein és Draculaura
 
Kedvenc tantárgy: Közgazdaságtan. Azt tervezem, hogy egy napon saját divat birodalmat nyitok és ugyanannyit akarok tudni az üzletről, mint a divatról.
 
Utált tantárgy: Torna. Csak azért mert nem engedik, hogy a magas sarkú csizmámban tornásszak.
 
Állata: Crescent, egy rémisztően aranyos cica, aki ugyanolyan borzos mint én.
 
 

Photobucket

 

 

Crescent

Kor: Kiscica

Stílus: Ellenállhatatlanul aranyos vagyok, ami azt jelenti, hogy a divat szolga számomra, azonban van egy hamis gyémántokkal kirakott nyakövem amiről szeretek társalogni.

Kedvenc étel: Tonhal sült...kiváló.

Legidegesítőbb: Mikor valamilyen szörny belép a szobába, számba se véve az én alfa macska poziciómat.

Kedvenc elfoglaltság: Alvás, megtámadni Clawdeent amikor alszik, és még többet aludni.

Legjobb barátai: Watzit és Count Fabulous

Állatka: Clawdeen Wolf. Nagyon büszke vagyok rá és szeretek dicsekedni vele a barátaimnak. Majdnem annyira vad és bolyhos mint én.