Cleo De Nile

2012.03.07 21:29

CLEO DE NILE (A MÚMIA LÁNYA)

 
 
 
Kor: 5,842 (adj vagy vegyél el néhány évet)
 
!
Stilus: Igazi Egyiptomi királylány vagyok, koronával, exotikus ékszerekkel, oh és igen alkalmanként szórványos fáslival.
 
!
Fura hiba: A sötétség. Igen, egy olyan szörny vagyok aki fél a sötétben, fogadd fel.
 
!
Kedvenc szin: Arany
 
Kedvenc kaja: Szőlő. Főleg ha valaki etet.
 
!Legidegesítőbb: Mikor valaki nem engedelmeskedik nekem.
 
 
!
 
Kedvenc elfoglaltság: Monster High folyosóit uralni és a fearliding csapat kapitánya lenni.
 
!
Legjobb barát: Ghoulia Yelps
 
Pasi: Deuce Gorgon
 
 
!
 
Kedvenc tantárgy: Geometria. Bármi ami háromszögeket és piramisokat foglal magába könnyű mint az 1x1 vagy inkább mint a TT?
 
!
Utált tantárgy: Történelem. Voltam, láttam, és kaptam autogramot is a híres személyektől.
!
 
Állata: Hissette az én aranyos Egyiptomi kobrám. A sziszegése komolyan,
sokkal rosszabb, mint a valamennyire mérgező harapása.
 
Állatkája :
 
 
 
 

Hissette

Kor: 2 év
 
!
Stílus: Imádnak egy szeretnivaló koronai ékszer készletben, speciálisan nekem készítve, mivel én vagyok a király kobra.
 
!
Kedvenc étel: Attól függ, mire van kedvem, mikor úgy döntök, hogy harapok valamit.
!
 
Legidegesítőbb: Mikor Cleo De Nile elfelejti felmelegíteni a kövem, a királyi szunyókám előtt. Utálok egy hideg kövön kuporogni.
!
 
Kedvenc elfoglaltság: Napozni a királyi kövemen.
 
!
Legjobb barát: Neptuna és Perseus

Állata: Cleo De Nile. Tudom, hogy nem kellene dicsekednem, de Cleo De Nile a legkirályabb állatka Monster Highban.

Cleo De Nile képek :

Táncos ruha

Hát itt van a Strand hercegnője

Rémpomponos ruhája

Ez a sulis szerelése

Az alvós Cleo ( már nagyon fáradt )