Deuce Gorgon

2012.03.08 21:07

DEUCE GORGON (A MEDÚZA FIA)

Photobucket

Dawn of Dance:

 

 Photobucket

 

 
!
Kor: 16 év
 
Stílus: Deszkás cipő, hanorák, és a napszemüvegem. És imádom a kigyó hajam.
 
Fura hiba: Napszemüveget kell viselnem, hogy ne változtassam a barátaim kővé. Nem tart túl sokáig, de utálom ha véletlenül megtörténik.
 
Kedvenc szín: Neon zöld
 
Kedvenc étel: Görög Szörny Fúzió - saját kreálmány
 
Legidegesítőbb: Az, aki bosszant.
 
Kedvenc elfoglaltság: Casketballt játszani és főzni
 
Legjobb barát: Jackson Jekyll
 
Kedvenc tantárgy: Konyhai művészet
 
Utált tantárgy: Konyhai művészet - Tettetem magam, hogy utálom, de valójából a legjobb óra Monster Highban.
 
Állatka: Perseus az én két farkú patkányom, egy ókori görög harcos után neveztem el, akit anyu ismert. Szerinte ez nem vicces.
 
 

Photobucket

 

 

Perseus

 

Kor: 16 szörny-patkány években.

Stílus: Van ez a félelmetesen aranyos tüskés "tarélyom", két farkam, egy piercinges fülem és egy ősi görög hős után vagyok elnevezve. Én vagyok a legvagányabb patkány a Monster Highban!

Kedvenc étel: Leginkább sajt.

Legidegesítőbb: Otthon ülni, amíg Deuce suliban van. Már tudja hogyan kell ülni és sajtot hozni nekem. Mi mást kell még megtanulnia?

Kedvenc elfoglaltság: Deucel lógni a gördeszka parkban vagy csak otthon lazítani.

Legjobb barátai: Neptuna és Hissette

Állata: Deuce Gorgon. Szeret főzni, ami nagyon király, mert mindenből kapok kostolót, de szinte soha nem használ sajtot.