Ghoulia Yelps

2012.03.08 20:54

GHOULIA YELPS (A ZOMBI LÁNYA)

Photobucket

Dawn of Dance:

 

Kor: 16 (szörny években)
 
Stílus: A hegyes szemüvegem. Egyszerűen mindennel passzol.
 
Fura hiba: Nem tudok működni egy megfelelőütemterv nélkül és nem nagyon tudok igazodni az utolsó perc beli változtatásokhoz. Mivel zombie vagyok, azzal jár, hogy elég lassan tudok menni, nehezemre esik arc kifejezést változtatni és csak...zombie nyelven tudok beszélni.
 
Kedvenc szín: Piros
 
Kedvenc étel: Agy... csak viccelek. Valójából vonzódom a gyorsan elkészített market konyhához. (Fordítás: Szeretem a fast-foodot.)
 
Legidegesítőbb: Utolsó percbeli változtatások és azok a szörnyek akik nem tudnak zombieul beszélni. Semmi nem annyira idegesitő, mint elkésni és magyarázkodni egy olyan szörnynek aki nem érti.
 
Kedvenc elfoglaltság: Szeretek olvasni és tanulni. Könyvek mindig beleférnek a programomba.
 
Legjobb barát: Cleo de Nile
 
Kedvenc tantárgy: Sajnos, a kérdés pontossága megakadályoz abban, hogyfeleljek. (Forditás: Nem tudok csak egyet választani)
 

Utált tantárgy: Azt hiszem minden tantárgyból lehet tanulni valamit. Még a dodge-ballból is.
 
Állata: Egy Sir Hoots A Lot nevű bagoly. Remek társaság, még akkor is ha visszautasítja, hogy az üzeneteim kézbesítse.
 
 

Photobucket

 

Sir Hoots A Lot

Kor: 4 év

Stílus: Klasszikusan mozgékony vagyok mint kinézetben, mint magatartásban.

 

Kedvenc étel: A kicsi rágcsálókat kedvelem.

Legidegesítőbb: Miért mindig "bölcs, öreg bagoly"? Én úgy gondolom, hogy elég bölcs vagyok az én életkoromhoz képest, ami egyáltalán nem öreg.

Kedvenc elfoglaltság: Leginkább suhanni szeretek a levegőben egy teliholdas éjszakán.

Legjobb barátai: Rhuen és Shiver

Állatka: Ghoulia Yelps. Rendkivűl sok időt tölt az olvasással és tudás gyűjtéssel. Én helyeslem.