Lagoona Blue

2012.03.08 20:51

LAGOONA BLUE (A TENGERI SZÖRNY LÁNYA)

Photobucket

 

 
Photobucket
 
Kor: 15 év
 
Stílus: Leginkább a rövid nadrágomban, ujjatlan felsőmbe és papucsomba szeretek lenni. Így mindig készen állok, akármilyen rémisztően jó elfoglaltságra, legyen az szörf, volley labda a tengerparton, vagy a pasik lefigyelése a csajokkal.
 
Fura hiba: A bőrőm kiszárad, ha túl sok időt töltök kint a vízből, úgyhogy rengeteg hidratáló krémet használok. A Monster High suli medencéjéből a klór, a szőke hajamat kékre festi, de klasszul áll nem?
 
Kedvenc szín: Óceán kék
 
Kedvenc étel: Sushi
 
Legidegesitőbb: Bárki aki az Óceánt szemetesládaként kezeli.
 
Kedvenc elfoglaltság: Akármi amit vízben, vizen vagy víz környékén csinálni lehet
 
Legjobb barátai: Mindenki
 
Kedvenc tantárgy: Óceángráfia. Ha nem lehetek vízben, legalább tanulhatok róla.
 
Utált tantárgy: Földtan. Vulkánok + kövek + sivatagok = az én rémálmom.
 
Állatka: Neptuna az én piranya halam, és van egy speciális táskám, ami valójából akvárium, ezzel viszem magammal titokban a suliba. 
 
 

Photobucket

 

Neptuna

Kor: 5 év

Stílus: Viselhetem ezt az ellenállhatatlanúl mesés akvárium táskát ami az összes többi halat a suliban iriggyé tesz.

Kedvenc étel: Sushi

Legidegesítőbb: Sértődékeny szörnyek, akik felmérgelődnek mikor véletlenül megharapom őket a medencében.

Kedvenc elfoglaltság: Suliba menni Lagoonával és gyakorolni vele a medencében. Igen. Olyan vagyok neki mint egy személyi edző.

Legjobb barátai: Hissette és Perseus

Állata: Lagoona Blue. Majdnem annyira jól úszik mint én...majdnem.