Nefera De Nile

2012.03.08 21:08

NEFERA DE NILE (A MÚMIA LÁNYA)

 Photobucket

Kor: Természetesen kortalan vagyok...de azoknak akik követik az ilyesmit, három évvel idősebb vagyok az én fiatalabb húgomnál, Cleonál.

Stílus: Olyan divatot és kellékeket szeretek, amelyek kihangsúlyozzák az én időtlen szépségemet, mint az örök Nílus kékje, vagy az arany, főleg az arany, amely nem homályosodik vagy rozsdázik meg. Akárcsak én.

Fura hiba: Hiba? Ki állítja azt hogy hiba van rajtam? Neveket és egy tükröt követelek!

Kedvenc szín: Nílus kék.

Kedvenc étel: Almas (gyémánt) kaviár és fehér truffle.

Legidegesítőbb: Ha valami vagy valaki idegesít, ellátom a baját. Azonnal.

Kedvenc elfoglaltság: Megbizonyosodni arról, hogy a húgom tudja hol a helye a királyi siker listán. Rögtön mögöttem.

Legjobb barát: Egyedül uralkodok.

Kedvenc tantárgy: Sárkányologia volt. Egészen elbűvölöm a hüllőket.

Utált tantárgy: A Halott Nyelvek volt. Minek kellett volna tanulnom, mikor vannak szolgáim akik tolmácsolnak nekem?

Állatka: Azura, az én skarabeuszom, Scarabeus sacer, hogy pontos legyek,számomra ő hozza a napot.

 

 

Photobucket