Spectra Vondergeist

2012.03.08 21:12

SPECTRA YONDERGEIST (A SZELLEM LÁNYA)

Photobucket

Kor: 16 év
 
Stílus: Selyem, selyem és még több selyem, kihangsúlyozva egy kis fémmel. Így szabadon lebeghetek, egy kis csörgés kiséretében. Eléggé kiísérteties kinézet, nem igaz?
 
Fura hiba: Igen, nos igazából még nem gondolkodtam el rajta, mert egészségtelennek tartom a helytelen dolgokra összpontositani, főleg mikor jó dolgokkal vagy körülrajzolva az utóéletedben.
 
Kedvenc szín: Ibolya
 
Kedvenc étel: Angyal Étel torta. Könnyű és átitatja az édesség, akárcsak engem.
 
Legidegesítőbb: Mikor bizonyos szörnyek kételkednek a színfalak mögötti információimban, arról, hogy mi is folyik Monster Highban. Néha nagyon nehéz tud lenni, ha te vagy az egyedüli aki mindent tud.
 
Kedvenc elfoglaltság: Olyan információkat szolgáltatni, melyeket nem egyszerűen lehet megszerezni és nem akárki tudja megszerezni.
 
Legjobb barátai: Mindenki szereti Spectra V.-t!
 
Kedvenc tantárgy: Újságirás.
 
Utált tantárgy: Matek. Annyira rideg és nem nyílik meg a kreativitás és értelmezés számára.
Állata: Rhuen az én szellem görénykém. Tudtátok, hogy a görény (ferret) szó a latin furritus-ból ered, ami "kis tolvajt" jelent? Persze, hogy nem, amíg én el nem mondtam nektek!

 

Photobucket

 

 

Rhuen

 

Kor: Már többé nincs

Stílus: Hmm...igen...nos kezdetnek nagyon titokzatos vagyok. Csak akkor csapok zajt, ha azt akarom, hogy meghalljanak. Van még egy szellemes farkam, amire nagyon büszke vagyok, mivel mindenhova követ ahova megyek. Sok időt töltök azzal, hogy ápolgatom.

Kedvenc étele: Eléggé válogatós vagyok, de szeretek eltölteni egy ebédet egy kellemes tál szellem garnelarákkal.

Legidegesítőbb: Nem vagyok menyét, szóval ne hívj így!

Kedvenc elfoglaltság: Megtalálni a rejtett helyeket Monster Highban, amikről senki sem tud. Néha megmutatom őket Spectrának.

Legjobb barátai: Sir Hoots A Lot és Shiver

Állatka: Spectra Vondergeist. Majdnem annyira csendes, mint én.

Spectra a strandon